REGLAMENT DE RÈGIM INTERN DE L’ESPAI JOVE DE SANT FELIU DE PALLEROLS
L’ESPAI JOVE DE SANT FELIU DE PALLEROLS és …
[Presentació]
Com es gestiona l’espai i com hi puc accedir?
- L’espai jove està situat en un edifici municipal, així que la seva gestió es dur a terme de manera corresponsable entre l’Ajuntament de Sant Feliu de Pallerols i els joves del poble. Els joves estaran representats pel grup impulsor de l’Espai Jove.
- Qui el forma? A proposta i amb el seguiment de la tècnica de joventut del Consell Comarcal de la Garrotxa s’ha convidat a persones joves de diverses colles del municipi d’entre 15 i 29 anys (a partir de 3r d’ESO). Si tens interès i ganes de formar-ne part, posa’t en contacte amb: 679 03 28 72
- Trobar-se un mínim d’un cop a l’any per avaluar i donar seguiment a l’ús que se’n faci de l’Espai Jove.
- Debatre i prendre decisions sobre possibles millores i canvis en relació al reglament d’ús del local. Les propostes de modificació hauran de ser validades per l’Ajuntament.
- Representar l’Espai jove a l’hora de rebre peticions d’altres entitats i agents del municipi, així com de relacionar-se de qualsevol altra manera amb aquestes.
- L’Ajuntament: de què es farà càrrec? Proveïrà amb alguna partida pressu? amb qui ens hem de posar en contacte quan hi hagi incidències o necessitats d’interlocutar?
- L’Ajuntament i el Grup impulsor poden proposar la modificació de la normativa d’ús. En qualsevol dels supòsits, s’intentarà arribar a un consens. En cas de no ser possible, prevaldrà el criteri de l’Ajuntament.
- Com accedir a l’espai?
- Per sol·licitar l’espai s’ha de tenir entre 15 i 29 anys i s’ha d’estar registrada a l’aplicació telemàtica ReservaPlay: [adreça www]
- La reserva de l’espai sempre es durà a terme a través de l’aplicació ReservaPlay i s’accedirà a l’espai a través d’un codi que aquesta facilitarà a la persona sol·licitant.
- Si alguna jove del municipi o l’Ajuntament observen que les reserves són efectuades de manera molt majoritària per una colla de joves, dificultant-ne l’accés a la resta. Podrà sol·licitar al grup impulsor que es plantegin mesures per afavorir l’accés a les diferents colles. Com contactar amb el grup impulsor?
- La persona sol·licitant de l’espai serà la responsable a l’hora de gestionar qualsevol incidència.
- En cas d’incidència, desperfecte o situació imprevista la persona responsable haurà d’informar-ne a: [pensar fulla de comentaris o incidències]. En cas d’urgència, el telèfon de contacte serà: 626 26 42 86
- La utilització de l’espai per part dels joves és gratuïta..
Normes d’ús de l’espai:
- Les usuàries i els usuaris hauran de respectar les normes de règim intern establertes per a l'ús de l'equipament i hauran de garantir en tot moment el seu compliment.
- Tothom qui utilitzi el local es compromet a deixar el local en perfectes condicions de neteja i ordre i també a apagar tots els aparells i el llum del local en el moment de marxar.
- En cas d’un mal ús del local, d’algun desperfecte no justificat o d’algun mal comportament, l’Ajuntament, en diàleg amb el grup impulsor, s’encarregarà de gestionar si s’ha de posar alguna falta o fer pagar alguna cosa als joves que ho hagin fet.
- Cal respectar els veïns i adequar el volum de música/televisió o altres dispositius a qualsevol hora.
- No es permet fumar ni la consumició de begudes alcohòliques ni cap mena de substància il·legal
- No està permès introduir objectes perillosos ni de risc potencial (envasos de vidre i altre material esmicolable, productes explosius, ofensius, tòxics o corrosius). No es podran emmagatzemar objectes o matèries susceptibles de produir qualsevol tipus de combustió o explosió.
- Està totalment prohibida l'entrada d'animals excepte casos especials, com són gossos guia per a cecs.
- Mantenir net tot l’espai (local i exteriors) de papers, objectes contaminants i altres. Treure sempre les escombraries. L’Ajuntament facilitarà una targeta d’obertura dels contenidors associada a l’equipament.
- Al final de cada activitat s’hauran de deixar els lavabos nets i en bones condicions.
- S'hauran de respectar de forma estricta els aforaments de cada espai que es cedeix, el control dels quals serà responsabilitat de l'entitat o persona sol·licitant.
- Els horaris d’ús de l’espai seran:
- De dilluns a divendres de 17h a 20h
- Divendres: De 17h a 23h
- Dissabtes: De 10h a 23h
- Diumenges: De 10h a 20h
Cap activitat podrà finalitzar més tard de les 11h de la nit, sense autorització específica de l'Ajuntament.
- L'Ajuntament, en diàleg amb l’equip impulsor, podrà negar l'autorització d'ús del local quan les activitats a realitzar puguin causar molèsties evidents per als usuaris del local o els veïns, fins i tot en aquells casos en què l'autorització ja s'hagi concedit, però en què posteriorment es demostri que l'activitat comporta riscos o molèsties no notificades prèviament.
- No es podrà vendre cap producte ni fer activitats de caràcter lucratiu en el recinte del local sense autorització municipal.
- L'ús de la barbacoa no està permès. Queda rotundament prohibit fer foc fora de la barbacoa
- Les persones majors de 29 anys habitualment no podran utilitzar el local, sens perjudici que excepcionalment l’Ajuntament el requereixi per alguna activitat en concret, prèvia comunicació i acord amb el grup impulsor.
- En cas de que algun jove porti algun objecte/aparell de casa seva, l’Ajuntament no es fa responsable de si es fa malbé ni tampoc d’abonar el que val l’aparell al moment de dur-lo a l’espai jove.
Si no es compleix amb la normativa, l’Ajuntament té dret a deixar sense servei al jove o grups de joves en qüestió .És per això que necessitem que signis aquesta notificació de la normativa d’utilització del local de joves.
Jo.......................................................................................................................amb el número de DNI/NIF/NIE........................................... com a jove del poble, declaro que he rebut la notificació de la normativa d’utilització del Local de joves del municipi.
Signatura,
Aquesta normativa es pot veure sotmesa a canvis quan aquests siguin degudament justificats.
Aquesta normativa serà exposada públicament i es podrà facilitar un exemplar a qualsevol usuari/a que ho sol·liciti.
L’aplicació d’aquest reglament entra en vigor a partir de la seva aprovació per part dels joves i la comissió de govern de l’Ajuntament de Sant Feliu de Pallerols.